آموزش تجارت الکترونیک - باید ها و نباید های رفتاری در شبکه های اجتماعی برای فعالان تجاری
 
» تعداد مطالب :
» تعداد نویسندگان :
» آخرین بروز رسانی :
» بازدید امروز :
» بازدید دیروز :
» بازدید این ماه :
» بازدید ماه قبل :
» بازدید کل :
» آخرین بازدید :

Instagram
   

مشاوره ، طراحی و اجرای مدل تجارت الکترونیکی کسب کار شرکت ها توسط تاجر الکترونیک

نکاتی چند در مورد رفتار تجاری در شبکه های اجتماعی را مد نظر داشته باشیم، 
اول اینکه از انتشار مطالب و موارد مرتبط مانند جک و فعالیت ها و بحث های جانبدارانه حزبی حال می خواهد در هر کشوری که فعالیت تجاری داشته باشید اکیدا خوداری کنید .این کار باعث ایجاد تبعات منفی و موضع گیری کاربران و یا حساسیت مقام های محلی آن منطقه می شود .دوم اینکه فعالیت تجاری و اقتصادی در صورت داشتن هر گونه شائبه ، منجر به محدود شدن و شکست می گردد.سوم اینکه انتشار مطالب عام المنفعه ، طنز و یا عکس های آموزشی یا پیام های تجاری طنز آمیزی که قومیت و یا ملیت قومی مذهبی خاصی را نشانه نمی رود و در انها رعایت احترام و ادب شده است هر از چند گاه مانعی ندارد . 

باید ها و نباید های رفتاری در شبکه های اجتماعی برای فعالان تجاری   ادامه در http://iecg.ir/post/118

چهارم اینکه حتما در صفحات اجتماعی خود با تبریک و تسلیت در مناسبت های رسمی به مخاطبین خود احترام بگذارید . این کار جلوه رسمیت کار شما را افزایش می دهد . پنجم اینکه اعلام مناسب ها و فروش ها و تخفیفات ویژه شرکت یا سایت خود را از طریق شبکه های اجتماعی به اطلاع عموم برسانید این عین معنای سوسیال مارکتینگ است. ششم اینکه از اغوا و بزرگ نمایی کسب و کار خود در شبکه های اجتماعی اکیدا خوداری کنید. هفتم اینکه در اسلاید بعدی منتظر پیام های مشابه در این خصوص باشید. با ما به رونق کسب و افزایش شهرت و محبوبیت خود در فضای آنلاین بیاندیشید. 

حسین زینی وند. تاجر الکترونیک.
مجری پروژه های تجارت الکترونیکی 
09121870651



:: مرتبط با: آموزش تجارت الکترونیک ,
:: برچسب‌ها: رفتار کاربران ایرانی در اینترنت , رفتار کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی , حسین زینی وند تاجر الکترونیک , آموزش تجارت الکترونیک , آموزشگاه تجارت الکترونیک , استفاده تجاری از اینستاگرام , آموزش شبکه های اجتماعی ,
:: لینک های مرتبط: صفحه رسمی تاجر الکترونیک , صفحه رسمی تاجر الکترونیک در وب ,