آموزش تجارت الکترونیک - اینترنت یک رسانه است
 
» تعداد مطالب :
» تعداد نویسندگان :
» آخرین بروز رسانی :
» بازدید امروز :
» بازدید دیروز :
» بازدید این ماه :
» بازدید ماه قبل :
» بازدید کل :
» آخرین بازدید :

Instagram
   

مشاوره ، طراحی و اجرای مدل تجارت الکترونیکی کسب کار شرکت ها توسط تاجر الکترونیک

اینترنت یک رسانه است
5 آبان 94 ساعت 09:50 | | حسین زینی وند | ( نظرات )
اینترنت یک رسانه است آن هم یک رسانه تعاملی متفاوت با رسانه های دیگر . رسانه ای که قابلیت دیداری دارد مانند  تلویزیون ، رسانه ای که قابلیت نوشتاری دارد مانند روزنامه ، رسانه ای که قابلیت  صوتی دارد مانند رادیو و  از همه مهمتر رسانه ای که تعاملی و دو سویه  است ، قابلیت  ارشیو را دارد مانند روزنامه ، یعنی تمام خصوصیت رسانه های قبلی را شامل می شود . اینکه یک رسانه چگونه باید بتواند با مخاطبان خودش ارتباط برقرار کند این واقعا یکی از مهمترین بحث ها و رمز و  راز های  علوم ارتباطات دنیایی امروز  به خصوص در مراودات تجاری و اقتصادی در مسیر موفقیت  است .


نترنت یک رسانه است آن هم یک رسانه تعاملی متفاوت با رسانه های دیگر . رسانه ای که قابلیت دیداری دارد مانند  تلویزیون ، رسانه ای که قابلیت نوشتاری دارد مانند روزنامه ، رسانه ای که قابلیت  صوتی دارد مانند ... ادامه در ...  http://iecg.ir/post/117


 همه ما به یک برنامه  تلویزیونی یا رادیویی و یا روزنامه و مجله خاصی علاقه مند هستیم  مثلا مسابقه های لیگ های فوتبال را با هیجان  و گرمی خاصی گزارش می کنند و ما تماشا می  کنیم ! اما چرا ما در ساعات مشخص با علاقه  به تماشای این کانال ها می پردازیم؟ حال با کمی دقت به این نتیجه خواهیم رسید  که این شبکه ها  برای برای افرادی که  مشابه سلیقه  ماز  را دارند تولید محتوا خاص  می کنند و در این جهت  برنامه سازی و در روی انتن در ساعات مشخص در  اختیار ما قرار می هند  و این کار باعث کاربر محور شدن  برنامه های این تلویزیون برای افرادی با سلیقه مشابه ما می شود . ارزش این برنامه ها به محتوای گفتاری و نوشتاری و تصویری متناسب با سلیقه ما می باشد . ماهیت یک رسانه این است که می گوید  تو به چه محتوا برنامه ای علاقه داری بر اساس علاقه ما با همان محتوا تولید برنامه می کند و بعد در تعریف ماموریت تجاری خودش آن مدل درامدیش را هم پیاده می کند .این مثال در مورد تلویزیون بود . یک رسانه ای  با قابلیت یک طرفه . اینجا هم منظو برنامه تولیدی است اما هر چه  هست از  طریق محتوا و سطح سلیقه کاربر خودش مخاطب جذب می کند . با این توضیح  اینترنت  ماهیتا" یک رسانه است اما دو سویه و تعاملی  با قابلیت های فراوان خود و میزان و ساختار حجم سطح تولید محتوا در اینترنت از محتوای تصویری  گرفته تا محتوای صوتی و نوشتاری و عکس ، با سایر رسانه های دیگر کاملا متفاوت است  از این رو استفاده اینترنت در کاربرد های تجاری روز به روز افزایش یافته است . منتظر مقالات بعدی باشید .


حسین زینی وند

 مبدع و  مجری کارگاه های عملی  تاجر الکترونیک در کشور 


تلفن  :  88720880    


Mobile :  09121870651


Email :Hosein.zeinivand@gmail.com

صفحه فیسبوک  تاجر الکترونیک
                               

جهت آشنایی بیشتر با مباحث تاجر الکترونیک لطفا روی لینک زیر کلیک کنید 







:: مرتبط با: مقاله تجارت الکترونیک ,
:: برچسب‌ها: تاجر الکترونیک , آموزش تجارت الکترونیک , مولتی مدیا و اینترنت , صدا و سیما , سخنران حرفه ای بازاریابی اینترنتی , سخنران حرفه ای تجارت الکترونیک , سایت آموزشی تجارت الکترونیک ,
:: لینک های مرتبط: سایت تاجر الکترونیک ,