آموزش تجارت الکترونیک
 
» تعداد مطالب :
» تعداد نویسندگان :
» آخرین بروز رسانی :
» بازدید امروز :
» بازدید دیروز :
» بازدید این ماه :
» بازدید ماه قبل :
» بازدید کل :
» آخرین بازدید :

Instagram
   

مشاوره ، طراحی و اجرای مدل تجارت الکترونیکی کسب کار شرکت ها توسط تاجر الکترونیک



فوق لیسانس  تجارت الکترونیک 
برگزار کننده بیشترین و گسترده ترین دوره ها ی کوتاه و بلند مدت تجارت الکترونیکی در ایران 
بیشترین تعداد سخنرانی در حوزه تجارت الکترونیکی و کسب و کار اینرنتی در ایران 
اولین و تنها مدرس برگزار کننده کارگاه های عملی پرورش تاجر الکترونیکی در ایران با آخرین  استاندارد های روز دنیا 
پژوهشگر و محقق اینترنت اشیاء و تجارت الکترونیکی در ایران 
مربی حرفه ای کارآفرینی در راه اندازه  کسب و کارهای  اینترنتی 
مبدع اولین کارت سفر اعتباری ایران 
مبدع کارگاه های عملی پرورش تاجر الکترونیکی در کشور 
مدیر عامل و عضو  هیت موسس شرکت تجارت  الکترونیک کاسیان مجری طرح های ملی  وام کالا و بانک کالا 
عضو شورای راهبری و تجارت و اقتصاد و الکترونیک 
عضو انجمن علمی تجارت الکترونیک ایران 
عضو اصلی هیات رئیسه انجمن تجارت الکترونیک اتاق بازرگانی  زنجان 
عضو اتاق بازرگانی ایران 


برگزار کننده  بیش از صد کارگاه اموزشی تخصصی تجارت الکترونیک  و سخنران  حرفه ای در ده ها  همایش تجارت الکترونیک  و فن آوری اطلاعات در مراکز معتبر اقتصادی و  مراکز دانشگاهی و آموزشی  معتبر .

کارگاه افزایش فروش و صادرات از طریق تجارت الکترونیکی  جهت گروه شرکت های نفتی و پتروشیمی  با موضوع 
شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی
پالایشگاه گاز پارسیان جم 
شرکت نفت بهران 
شرکت پترو پارس 
اعضاء اتاق بازرگانی کرمانشاه 
اعضاء اتاق بازرگانی مشهد 
اعضاء اتاق بازرگانی زنجان 
اعضاء  اتاق بازرگانی خرم آباد 
اعضاء اتاق بازرگانی بیرجند 
اعضاء اتاق بازرگانی کرج 
اعضاء اتاق بازرگانی کرمان 
اعضاء اتاق بازرگانی اهواز 
اعضاء اتاق بازرگانی تهران 

کارگاه های اموزشی با محوریت  آموزش  کسب و کار برای مراکز آموزش عالی و فن آوری 


دانشگاه شریف 
دانشگاه یزد 
دانشگاه ایلام 
دانشگاه فرهنگیان 
دانشگاه شهید بهشتی 
دانشگاه فردوسی مشهد 
دانشگاه آزاد واحد شهر ری 
دانشگاه آزاد واحد جنوب تهران 
دانشگاه شهید چمران اهواز 
دانشگاه سیستان و بلوچستان 
دانشگاه تربیت مدرس تهران 
پارک های علم و فن اوری ایران 
دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران 



راه اندازی و مشاور  ده ها استارت آپ و کسب و کار اینترنتی و مشارکت در ده های پروژه ملی و بین المللی تجارت الکترونیکی 
مشاور و سخنران در همایش بین المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی وزارت صنعت و معدن تجارت 
مشارکت در پنج  استارت  آپ بزرگ و مهم کشور به عنوان مربی و داور 


برگزاری بیش از صد کارگاه تخصصی  بلند مدت  راه اندازی سیستم تجارت الکترونیکی برای صادرات و کشف بازار های جدید برای محصولات ایرانی در سایر نقاط جهان ، کارگاه تخصصی با رویکرد جذب  گردشگر در حوزه  اکو توریست ژئو توریست ،  توریست درمانی و .... برای شرکت های فعال  در این حوزه 


دیگران چگونه جذب ما می شوند ؟ ادامه در http://iecg.ir/post/142

نویسنده  و ناشر  کتاب صوتی  تجارت الکترونیکی به بیان تاجر الکترونیک 

پذیرش کتاب آموزش تجارت الکترونیک به زبان ساده  حسین زینی وند در فروشگاه جهانی آمازون 
E-Commerce Made Easy: Learn Simple & Successful Tactics Kindle eBook
by Hossein Zeinivand Author


اولین ناشر ایرانی  با موضوع تجارت الکترونیکی در فروشگاه آمازون  با کتاب ، تکنیک ها و آموزش ساده  تجارت الکترونیکی


بیش از ده ها   مصاحبه رسانه ای و مطبوعاتی با محوریت توسعه تجارت از طریق تجارت الکترونیکی و راه اندازی کسب و کار اینترنتی 



نگارنده صد ها مقاله در زمینه تجارت الکترونیک 

 کانال  اینستاگرام


کانال آپارات 



تماس 

تلفن  :  88720880    

Email :Hosein.zeinivand@gmail.com

 09121870651


Image result for instagram.



:: مرتبط با: اخبار رسانه ها , درباره ما , رزومه حسین زینی وند ,
:: برچسب‌ها: حسین زینی وند , آموزش تجارت الکترونیکی , سخنران حرفه ای تجارت الکترونیک , روزمه حسین زینی وند , سوابق اجرایی حسین زینی وند , آکادمی تجارت الکترونیک زینی وند , دانلود مقالات تجارت الکترونیک ,
این که به موضوع خیلی ساده و شفاف و بدون بکار بردن لغات و کلمات تخصصی اشاره کنیم به نظر خود من یک مزیت عامه پسند هست زیرا که عمده مخاطبین ما عامه افرادی هستند که بین ساختار سنتی و مدرن تجارت دچار سردرگمی و ابهامات زیادی شده اند . با این مختصر توضیحات آنچه که در این مورد حائز اهمیت می باشد مشکل شرکت ها در تولید محتوا و مدیریت وب سایت های خود می باشند و در این مورد این دوراهی قرار گرفتن بیشتر جلوه گر و مشهود می باشد  که در این مورد باید به موارد زیر  توجه خاص نمود . 

اول : اینکه در تجارت دنیایی امروز یا تجارت الکترونیکی سازمان شما یک سازمان محتوا محور باید باشد هیچ شکی در آن نیست . 

دوم : سازمان محتوا محور نیاز به یک بستر واقعی  و  مستقل به نام وب سایت دارد و این وب سایت می بایست بر اساس اصول و استاندارد های به روز محتوا بر اساس ساختار  استاندارد  و الگوریتم هایگوگل طراحی شده باشد در این هم  تمام کمال باید استانداردها رعایت شود در این مورد صاحبان کسب و کار باید بدانند بخش بزرگی از مشکلات آنها در عدم موفقیت کسب و کار انلاین می تواند روی ضعف در استاندارد طراحی شدن وب سایت آنها در این این فضای کاری می باشد و این عارضه را باید بتوانند شناسایی کنند و در بسیاری موارد عدم شناخت این مشکل خود مشکل و چالش بزرگی در تولید محتوای تجاری آنها می باشد. 

سوم : این رکن بسیار مهم است داشتن تیم متخصص تولید محتوا . تیم متخصص تولید محتوا  تیمی است که اموزش های لازم را در تولید محتوا تجاری دیده باشد و بر تمام اصول فنی و تاکتیک ها و تکنیک های کار تسلط  داشته باشد دائما که این تسلط وجود داشته باشد توسعه مستمر وجود دارد . این تیم حتما باید بر اساس استانندارها و اصول تولید محتوا پرورش دیده و اموزش دیده زبده باشد و مهمتر و مهمتر در این مسیر این تیم حتما نیاز به یک مربی محتوا یا content Coach در کنار کار خود می باشد . حلقه مفقوده عدم موفقیت بسیاری از کسب و کارهای ایرانی همین content Coach   می باشد . مربی محتوا کسی است ابتدا اموزش عملی می دهد و سپس کنار تیم و همگام با تیم حرکت می نماید حتی بزرگان کسب و کاری مانند بیلگیتس یا جفر بیزوس هم دارای مربی در کنار کار خود هستند . زیر که این مربی هست که هادی اصلی تیم را تقویت می نماید . و این مربی است که توانمندی ارزیابی شفاف این مسیر را دارد . 

مشکل بزرگ شرکت و کسب و کار ها در تولید محتوا تجاری http://iecg.ir/post/259

گستره و قدرت محتوا به حدی است که سرنوشت تجاری یک کسب و کار را مشخص می نماید و این محتوا است که می تواند سازمان را به سود رسانی برساند . محتوا باعث دیدن شدن ما می گردد و دیده شدن ما باعث جذب اعضا و عضویت ما شده و عضویت باعث ایجاد مشتری و فروش می گردد این نرخ تبدیل کاربر از طریق  موتورهای جستجو به مشتری یا به اصلاح CR یا Conversation Rate نقطه پیوند تلاش و موفقیت ما در مسیر تولید محتوای فیلم و عکس و نوشتار یا محتوای تجاری کسب و کرا ما می باشد . 

این یک چالش بزرگ است که ما یک وب سایت داشته باشم و ندانیم الان چکار کنیم  ! این اسیب پذیر ترین حالت کسب و کار ما می باشد دقیقا مثلاین است که یک خودروی جدید را خریده و  آن را راه اندازی نموده و بر اساس دانش ناقص خود شروع به حرمت نموده و هیچ تسلطی نه در توقف و ترمز گرفتن و نه در افزایش سرعت و کاهش سرعت این وسیله را داریم طبعا همانگونه که می دانیم خیلی موارد در رانندگی ما سرعت را افزایش نمی دهیم و همین موضوع باعث ایجاد انسداد مسیر وی ا تصادف و خسارت می گردد و همچنین در سرع بالا قادر به مهار خودرو نیستیم و آسیب های جدی در این مورد به ما وارد می شود . 
 
دقیقا فلسفه تولید محتوا نیز در این مورد نهفته است اینکه چه وب سایتی داشته باشیم ، اینکه تیم تولید محتوای ما چه تخصصی  و تسلطی در تولید محتوا و سنجش این محتوا با ابزارهای گوگل را داشته باشند ، اینکه آیا ما با  content Coach ارتباط مستمر داریم یا خیر و روند تولید محتوای ما چگونه است همه و همه مواردی هستند که در موفقیت تدوین استراتژاتژی محتوای ما می تواند نقش سرنوشت ساز داشته باشد . در این مورد با حتما با ما تماس بگیرید . 

حسین زینی وند 

تاجر الکترونیک 

 مجری  و مشاور  پروژه هایتخصصی تجارت الکترونیکی 

تلفن  :  88720880 
   
 09121870651

 صفحه اینستاگرام 

Image result for instagram.
جهت آشنایی بیشتر با مباحث تاجر الکترونیک لطفا روی عکس زیر کلیک کنید 






:: مرتبط با: آموزش تجارت الکترونیک , مقاله تجارت الکترونیک ,
:: برچسب‌ها: سازمان های محتوا محور , مشکلات تولید محتوا , آموزش تجارت الکترونیکی , تیم تولید محتوا , شرکت تولید محتوا برای وب سایت , حسین زینی وند تاجار الکترونیکی , آموزش حرفه ای تجارت الکترونیک ,
:: لینک های مرتبط: اینستاگرام زینی وند ,