آموزش تجارت الکترونیک
 
» تعداد مطالب :
» تعداد نویسندگان :
» آخرین بروز رسانی :
» بازدید امروز :
» بازدید دیروز :
» بازدید این ماه :
» بازدید ماه قبل :
» بازدید کل :
» آخرین بازدید :

Instagram
   

مشاوره ، طراحی و اجرای مدل تجارت الکترونیکی کسب کار شرکت ها توسط تاجر الکترونیک


کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی گرایش  تجارت الکترونیکی 
مشاور بیش از صد پروژه کسب و کار اینترنتی و تجارت الکترونیکی  
برگزار کننده بیشترین و گسترده ترین دوره ها ی کوتاه و بلند مدت تجارت الکترونیکی در ایران 
اولین ناشر و نویسنده  ایرانی کتاب در حوزه کسب و کار اینترنتی در بازار های امریکا و و اروپا 
سخنران حرفه ای  در حوزه تجارت الکترونیکی و کسب و کار اینرنتی در ایران 
مربی حرفه ای و  برگزار کننده کارگاه های عملی پرورش تاجر الکترونیکی در ایران با آخرین  استاندارد های روز دنیا 
پژوهشگر و محقق حوزه کسب و کار هوشمند و  اینترنت اشیاء و تجارت الکترونیکی در ایران 
مربی حرفه ای کارآفرینی در راه اندازی  کسب و کارهای  اینترنتی تحت موبایل 
مبدع اولین کارت سفر اعتباری ایران 
مبدع کارگاه های عملی پرورش تاجر الکترونیکی در  ایران 
مدیر عامل و عضو  هیت موسس اسبق شرکت تجارت  الکترونیک کاسیان مجری طرح های ملی  وام کالا و بانک کالا 
عضو شورای راهبری و تجارت و اقتصاد و الکترونیک 
عضو انجمن علمی تجارت الکترونیک ایران 
عضو اصلی هیات رئیسه انجمن تجارت الکترونیک اتاق بازرگانی  زنجان 
عضو اتاق بازرگانی ایران 


برگزار کننده  بیش از صد کارگاه اموزشی تخصصی تجارت الکترونیک  و سخنران  حرفه ای در ده ها  همایش تجارت الکترونیک  و فن آوری اطلاعات در مراکز معتبر اقتصادی و  مراکز دانشگاهی و آموزشی  معتبر .

کارگاه افزایش فروش و صادرات از طریق تجارت الکترونیکی  جهت گروه شرکت های نفتی و پتروشیمی  با موضوع 
شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی
پالایشگاه گاز پارسیان جم 
شرکت نفت بهران 
شرکت پترو پارس 
اعضاء اتاق بازرگانی کرمانشاه 
اعضاء اتاق بازرگانی مشهد 
اعضاء اتاق بازرگانی زنجان 
اعضاء  اتاق بازرگانی خرم آباد 
اعضاء اتاق بازرگانی بیرجند 
اعضاء اتاق بازرگانی کرج 
اعضاء اتاق بازرگانی کرمان 
اعضاء اتاق بازرگانی اهواز 
اعضاء اتاق بازرگانی تهران 

کارگاه های اموزشی با محوریت  آموزش  کسب و کار برای مراکز آموزش عالی و فن آوری 


دانشگاه شریف 
دانشگاه یزد 
دانشگاه ایلام 
دانشگاه فرهنگیان 
دانشگاه شهید بهشتی 
دانشگاه فردوسی مشهد 
دانشگاه آزاد واحد شهر ری 
دانشگاه آزاد واحد جنوب تهران 
دانشگاه شهید چمران اهواز 
دانشگاه سیستان و بلوچستان 
دانشگاه تربیت مدرس تهران 
پارک های علم و فن اوری ایران 
دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران 



راه اندازی و مشاور  ده ها استارت آپ و کسب و کار اینترنتی و مشارکت در ده های پروژه ملی و بین المللی تجارت الکترونیکی 
مشاور و سخنران در همایش بین المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی وزارت صنعت و معدن تجارت 
مشارکت در پنج  استارت  آپ بزرگ و مهم کشور به عنوان مربی و داور 


برگزاری بیش از صد کارگاه تخصصی  بلند مدت  راه اندازی سیستم تجارت الکترونیکی برای صادرات و کشف بازار های جدید برای محصولات ایرانی در سایر نقاط جهان ، کارگاه تخصصی با رویکرد جذب  گردشگر در حوزه  اکو توریست ژئو توریست ،  توریست درمانی و .... برای شرکت های فعال  در این حوزه 


دیگران چگونه جذب ما می شوند ؟ ادامه در http://iecg.ir/post/142

نویسنده  و ناشر  کتاب صوتی  تجارت الکترونیکی به بیان تاجر الکترونیک 

پذیرش کتاب آموزش تجارت الکترونیک به زبان ساده  حسین زینی وند در فروشگاه جهانی آمازون 
E-Commerce Made Easy: Learn Simple & Successful Tactics Kindle eBook
by Hossein Zeinivand Author


اولین ناشر ایرانی  با موضوع تجارت الکترونیکی در فروشگاه آمازون  با کتاب ، تکنیک ها و آموزش ساده  تجارت الکترونیکی


بیش از ده ها   مصاحبه رسانه ای و مطبوعاتی با محوریت توسعه تجارت از طریق تجارت الکترونیکی و راه اندازی کسب و کار اینترنتی 



نگارنده صد ها مقاله در زمینه تجارت الکترونیک 

 کانال  اینستاگرام


کانال آپارات 



تماس 

تلفن  :  88720880    

Email :Hosein.zeinivand@gmail.com

 09121870651


Image result for instagram.



:: مرتبط با: رزومه حسین زینی وند , اخبار رسانه ها , درباره ما ,
:: برچسب‌ها: حسین زینی وند , آموزش تجارت الکترونیکی , سخنران حرفه ای تجارت الکترونیک , روزمه حسین زینی وند , سوابق اجرایی حسین زینی وند , آکادمی تجارت الکترونیک زینی وند , دانلود مقالات تجارت الکترونیک ,
در عصر حاضر  بسیاری از شرکت ها به این نتیجه و عقیده رسیده اند که ارزشمند ترین دارایی آنها برند  محصولات و خدمات آنها است . بر این اساس توانمندی صاحب  برندها در دسترسی های بیشتر و اسان و ساده سازی تصمیم گیری مشتری ها و کاهش زمان تصمیم گیری مبتنی بر علوم رفتاری و کاوش بیشتر در شناخت دقیق و صحیح تر رفتار مصرف کننده ، کاهش ریسک و تعریف  و کشف انتظارات جدید آنها بسیار ازرش واقعی داشته و با  رسیدن به این دانایی است که ارزش شرکت ها معمولا نسبت به شرکت های رقیب روز به روز بیشتر و رقابتی تر می گردد  .

در عصر حاضر  بسیاری از شرکت ها به این نتیجه و عقیده رسیده اند که ارزشمند ترین دارایی آنها برند  محصولات و خدمات آنها است . بر این اساس توانمندی صاحب  برندها در دسترسی های بیشتر و اسان و ساده سازی تصمیم گیری مشتری ها و کاهش زمان تصمیم گیری مبتنی بر علوم رفتاری و کاوش بیشتر در شناخت دقیق و صحیح تر رفتار مصرف کننده http://iecg.ir/

امروزه مدیران شرکت ها و سازمان ها به دنبال راهکارها و ایجاد شرایطی هستند تا بتوانند برندهای قدرتمندی از نام تجاری و یا حتی محصولات مختلف خود بسازند و به این مهم رسیده اند که برندها اترزشی فرا تر و پایدار تر از سود مالی برای شرکت ها ایجاد می کند یعنی ضمن اینکه یک برند قوی می تواند متضمن سود اوری یک شرکت در یک دوره مالی شود همین برند قوی با نگهداری و استمرار و با بکار گیری در حفظ  معماری های مجدد  ارزش های برند  می تواند بقا و تداوم فعالیت شرکت را تضمین نماید . در این راستا یکی از مهمترین تکنیک های برند سازی در دنیای کسب و کار امروز برند سازی اینترنتی است . برند سازی اینترنتی امروزه یک شاخه تخصصی از تکنیک برند سازی که مبتنی بر شبکه جهانی وب و با یک رسانه ای قابل اعتماد برای عمق بخشیدن و معنا دادان به موقعیت واقعی یک محصول در دنیای برند و برندینگ می باشد که سهم بزرگی در بازار امروز را به خود اختصاص داده است . 

Internet branding
Internet branding (also referred to as Online branding) is a brand management technique that uses the World Wide Web as a medium for positioning a brand in the marketplace. ...
Strengthen the customer relationship. ...
Develop Brand alliances. ...
Diverse the brand meaning. ...
Information overload.
 source of Wikipedia

امروزه به دلیل گسترش  فناوری اطلاعات و ارتباطات، تجارت الکترونیکی  به یک فعالیت جهانی تبدیل شده است و با توجه به گسترش روزافزون استفاده ازتجارت الکترونیکی ، نیاز به ساختن برند این مهم  بیش از پیش حساس تر شده . به گونه ای که دست یافتن به ارزش بالاترین سهام امریکا توسط امازون حکایت از این موضوع را داد  . 

امروزه مدیران شرکت ها و سازمان ها به دنبال راهکارها و ایجاد شرایطی هستند تا بتوانند برندهای قدرتمندی از نام تجاری و یا حتی محصولات مختلف خود بسازند و به این مهم رسیده اند که برندها اترزشی فرا تر و پایدار تر از سود مالی برای شرکت ها ایجاد می کند یعنی ضمن اینکه یک برند قوی می تواند متضمن سود اوری یک شرکت در یک دوره مالی شود همین برند قوی با نگهداری و استمرار و با بکار گیری در حفظ  معماری های مجدد  ارزش های برند  می تواند

با این مقدمه آنچه که در اجرای پروژه های تجارت الکترونیکی دوچندان از  خود کسب و کار اینترنتی حائز اهمیت تر می باشد برند سازی اینترنتی می باشد که در کارگاه های عملی اختصاصی برند سازی اینترنتی به صورت مفصل به آن می پردازیم . 


حسین زینی وند 
تاجر الکترونیک
مجری پروژه های ملی و بین المللی تجارت الکترونیکی 
مدرس کارگاه های عملی تجارت الکترونیک با سابقه بیش از صدکارگاه عکلی پرورش تاجر الکترونیکی در ایران 
تماس 88720880 



:: مرتبط با: برند و برند سازی , آموزش تجارت الکترونیک ,
:: برچسب‌ها: برند سازی و تجارت الکترونیک , آموزش تجارت الکترونیک , بهترین استاد تجارت الکترونیک ایران , حسین زینی وند استاد تجارت الکترونیک , بهترین استاد کسب و کار اینترنتی ایران حسین زینی وند , بهترین استاد بیت کویین ایران حسین زینی وند ,
:: لینک های مرتبط: برند اسازی اینترنتی ,