آموزش تجارت الکترونیک
 
» تعداد مطالب :
» تعداد نویسندگان :
» آخرین بروز رسانی :
» بازدید امروز :
» بازدید دیروز :
» بازدید این ماه :
» بازدید ماه قبل :
» بازدید کل :
» آخرین بازدید :

Instagram
   

مشاوره ، طراحی و اجرای مدل تجارت الکترونیکی کسب کار شرکت ها توسط تاجر الکترونیک


کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی گرایش  تجارت الکترونیکی 
مشاور بیش از صد پروژه کسب و کار اینترنتی و تجارت الکترونیکی  
برگزار کننده بیشترین و گسترده ترین دوره ها ی کوتاه و بلند مدت تجارت الکترونیکی در ایران 
اولین ناشر و نویسنده  ایرانی کتاب در حوزه کسب و کار اینترنتی در بازار های امریکا و و اروپا 
سخنران حرفه ای  در حوزه تجارت الکترونیکی و کسب و کار اینرنتی در ایران 
مربی حرفه ای و  برگزار کننده کارگاه های عملی پرورش تاجر الکترونیکی در ایران با آخرین  استاندارد های روز دنیا 
پژوهشگر و محقق حوزه کسب و کار هوشمند و  اینترنت اشیاء و تجارت الکترونیکی در ایران 
مربی حرفه ای کارآفرینی در راه اندازی  کسب و کارهای  اینترنتی تحت موبایل 
مبدع اولین کارت سفر اعتباری ایران 
مبدع کارگاه های عملی پرورش تاجر الکترونیکی در  ایران 
مدیر عامل و عضو  هیت موسس اسبق شرکت تجارت  الکترونیک کاسیان مجری طرح های ملی  وام کالا و بانک کالا 
عضو شورای راهبری و تجارت و اقتصاد و الکترونیک 
عضو انجمن علمی تجارت الکترونیک ایران 
عضو اصلی هیات رئیسه انجمن تجارت الکترونیک اتاق بازرگانی  زنجان 
عضو اتاق بازرگانی ایران 


برگزار کننده  بیش از صد کارگاه اموزشی تخصصی تجارت الکترونیک  و سخنران  حرفه ای در ده ها  همایش تجارت الکترونیک  و فن آوری اطلاعات در مراکز معتبر اقتصادی و  مراکز دانشگاهی و آموزشی  معتبر .

کارگاه افزایش فروش و صادرات از طریق تجارت الکترونیکی  جهت گروه شرکت های نفتی و پتروشیمی  با موضوع 
شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی
پالایشگاه گاز پارسیان جم 
شرکت نفت بهران 
شرکت پترو پارس 
اعضاء اتاق بازرگانی کرمانشاه 
اعضاء اتاق بازرگانی مشهد 
اعضاء اتاق بازرگانی زنجان 
اعضاء  اتاق بازرگانی خرم آباد 
اعضاء اتاق بازرگانی بیرجند 
اعضاء اتاق بازرگانی کرج 
اعضاء اتاق بازرگانی کرمان 
اعضاء اتاق بازرگانی اهواز 
اعضاء اتاق بازرگانی تهران 

کارگاه های اموزشی با محوریت  آموزش  کسب و کار برای مراکز آموزش عالی و فن آوری 


دانشگاه شریف 
دانشگاه یزد 
دانشگاه ایلام 
دانشگاه فرهنگیان 
دانشگاه شهید بهشتی 
دانشگاه فردوسی مشهد 
دانشگاه آزاد واحد شهر ری 
دانشگاه آزاد واحد جنوب تهران 
دانشگاه شهید چمران اهواز 
دانشگاه سیستان و بلوچستان 
دانشگاه تربیت مدرس تهران 
پارک های علم و فن اوری ایران 
دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران 



راه اندازی و مشاور  ده ها استارت آپ و کسب و کار اینترنتی و مشارکت در ده های پروژه ملی و بین المللی تجارت الکترونیکی 
مشاور و سخنران در همایش بین المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی وزارت صنعت و معدن تجارت 
مشارکت در پنج  استارت  آپ بزرگ و مهم کشور به عنوان مربی و داور 


برگزاری بیش از صد کارگاه تخصصی  بلند مدت  راه اندازی سیستم تجارت الکترونیکی برای صادرات و کشف بازار های جدید برای محصولات ایرانی در سایر نقاط جهان ، کارگاه تخصصی با رویکرد جذب  گردشگر در حوزه  اکو توریست ژئو توریست ،  توریست درمانی و .... برای شرکت های فعال  در این حوزه 


دیگران چگونه جذب ما می شوند ؟ ادامه در http://iecg.ir/post/142

نویسنده  و ناشر  کتاب صوتی  تجارت الکترونیکی به بیان تاجر الکترونیک 

پذیرش کتاب آموزش تجارت الکترونیک به زبان ساده  حسین زینی وند در فروشگاه جهانی آمازون 
E-Commerce Made Easy: Learn Simple & Successful Tactics Kindle eBook
by Hossein Zeinivand Author


اولین ناشر ایرانی  با موضوع تجارت الکترونیکی در فروشگاه آمازون  با کتاب ، تکنیک ها و آموزش ساده  تجارت الکترونیکی


بیش از ده ها   مصاحبه رسانه ای و مطبوعاتی با محوریت توسعه تجارت از طریق تجارت الکترونیکی و راه اندازی کسب و کار اینترنتی 



نگارنده صد ها مقاله در زمینه تجارت الکترونیک 

 کانال  اینستاگرام


کانال آپارات 



تماس 

تلفن  :  88720880    

Email :Hosein.zeinivand@gmail.com

 09121870651


Image result for instagram.



:: مرتبط با: رزومه حسین زینی وند , اخبار رسانه ها , درباره ما ,
:: برچسب‌ها: حسین زینی وند , آموزش تجارت الکترونیکی , سخنران حرفه ای تجارت الکترونیک , روزمه حسین زینی وند , سوابق اجرایی حسین زینی وند , آکادمی تجارت الکترونیک زینی وند , دانلود مقالات تجارت الکترونیک ,
مهمترین راه حل برای سازمانهای فروش
7 آذر 97 ساعت 00:15 | | حسین زینی وند | ( نظرات )
مهمترین راه حل برای سازمانهای فروش امروز به ویژه سازمانهای فروشی که دارای سیستم پخش و فروش مویرگی هستند ، شناخت هر چه بهتر مشتریان و تامین نیاز های آنها به بهترین شکل است. از آنجاییکه مشتریان اصلی این سازمانهای فروش ، خرده فروشان ( پایانه های فروش ) هستند ، شناخت آنها از لحاظ توان فروش و طبقه بندی آنها به دسته های مختلف به منظور ارائه خدمات اولویت بندی شده ، اجتناب نا پذیر است . سازمانهای فروش همواره با محدودیت در منابع مواجه هستند . این منابع به طور کلی عبارتند از نیروهای بازاریاب به منظور جذب مشتریان ، فضای کافی انبار و ماشین حمل به منظور تحویل به موقع کالاهای سفارش گرفته شده ، بودجه های تبلیغاتی به منظور ساخت سردرب و سایبان برای پایانه های فروش و ارائه تخفیفات و اشانتیون ها، نیروهای روابط عمومی و ارتباط با مشتریان به منظور حفظ و نگهداری سطح مطلوب رضایت مشتریان و معرفی محصولات جدید و ... . بنا بر این سازمانهای فروش در صدد شناخت مشتریان خود به ویژه از حیث توان بالقوه و بالفعل فروش هستند تا بتوانند بخش عمده منابع و توجه خود را به آن دسته از مشتریان که توان فروش بالاتری دارند ، اختصاص دهند و بدین ترتیب بازده بالاتری از صرف منابع خود بدست آورند


مهمترین راه حل برای سازمانهای فروش امروز به ویژه سازمانهای فروشی که دارای سیستم پخش و فروش مویرگی هستند ، شناخت هر چه بهتر مشتریان و تامین نیاز های آنها به بهترین شکل است. از آنجاییکه مشتریان اصلی این سازمانهای فروش ، خرده فروشان ( پایانه های فروش ) هستند ، شناخت آنها از لحاظ توان فروش و طبقه بندی آنها به دسته های مختلف به منظور ارائه خدمات اولویت بندی شده ، اجتناب نا پذیر است . سازمانهای فروش همواره با محدودیت در منابع مواجه هستند....http://iecg.ir/post/305

تصمیم درباره کانال توزیع و فروش کالا، از جمله مهمترین تصمیماتی است که فرا روی مدیران قرار دارد. تصمیم درباره توزیع کالا بر سایر تصمیمات بازاریابی تاثیر مستقیم می گذارد. نبض یک شرکت در دست شبکه توزیع و فروش آن است، اما با همه این شرایط اغلب شرکتها به کانال‌های توزیع کالاهای خود توجه کافی ندارند و این امر گاه عواقب زیانباری برای آنان به دنبال دارد و در مقابل، بسیاری از شرکتها با استفاده از سیستم های توزیع خلاق، به مزیت رقابتی دست یافته اند.تغییرات در سمت وسوی رشد فناوری به همراه تغییرات در اقتصاد جهانی منجر به یك جابه جایی ساختاری و تأثیر اساسی بر اقتصاد كشورها شده است. این تغییر بنیادین در مسیر توسعة فناوری، به میزان زیادی، به دلیل كاهش هزینه های مبادله، اقتصاد خُرد را پدید آورد و به عبارت دیگر، به یك اقتصاد جدید رهنمون شد(توربان2009 : 65  ) پاره ای از تعیین كننده های این تغییر بنیادین را تغییرات فناورانه، جهانی سازی، فشردگی دانش، مقررات زدایی، جابه جایی در عرضة نیروی كار، تنوع در تقاضا، و عدم اطمینان تشكیل می دهند. ساختار صنعت برای پاسخ به این عوامل، واكنش هایی نشان داده كه از مهم¬ترین آن ها می توان به جابه جایی آن به سوی اهمیت بیشتر فروش و یا خرید الکترونیکی ویا به عبارتی تجارت الکرتونیک اشاره کرد(رامانتان       2010: 91) خرید و فروش  اینترنتی و یا تجارت الکترونیک به كسب و كاری گفته می¬شود كه به صورت الكترونیكی و از طریق شبكه اینترنت انجام می پذیرد. در این نوع از كسب و كارها، شركا، فروشندگان و مشتریان با استفاده از فناوری وب با یكدیگر در تعامل هستند ارتباط طرفین با یكدیگر در این نوع كسب و كارها بسیار ساده و در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته امكانپذیر است. یك كسب و كار اینترنتی، تنها به خرید و فروش محصولات از طریق اینترنت محدود نمی¬گردد، بلكه ارائه خدمات به مشتریان و همكاری بین شركای كسب و كار را نیز شامل می شود . 

به نظر می رسد که آینده خرده فر وشی متاثر از سه عامل گسترش فراگیر تکنولوژی و تاثیر آن بر شبکه های زنجیره ای تامین کالا از منابع تولید گرفته تا صندوق های فروش فروشگاه ها؛ پرورش روابط مشارکتی  بین خرده فروشی و تامین کننده کالا و جهان شمول شدن نظام توزیع خرده فروشی خواهد بود  با این حال، مطالعات زیادی نشان می دهند كه كاربرد خرید و فروش های اینترنتی در شركتها ی مختلف، در حد انتظار نبوده است. با توجه به افزایش چشم گیر استفاده از شبکه های اجتماعی، برای خرده فروشی ها و کسب و کارهای آنلاین که می خواهند تجارت الکترونیکی و تجارت اجتماعی خودشان را بهبود بخشند، ضروریست تا با تمرکز بر عوامل موثر بر توسعه استفاده از تجارت اجتماعی، بر تقویت و بهبود این شیوه نوین تجارت بپردازند. در سال های اخیر پیشرفت در زمینه ارتباطات و فن آوری اطلاعات منجر به شکل گیری و توسعه شکل جدیدی از روش های فروش همچون تجارت آن لاین و از طریق اینترنت گردیده است. انترنت بازار گاهی است که در آن فروشندگان و خریداران می توانند به صورت مستقیم و فراتر از محدودیت های طبیعی که در خرید خرده فروشنی های سنتی وجود دارد، معاملات و تبادلات خود را اداره نمایند. همچنین تاثیر اینترنت بر بخش خرده فروشی بیش از سایر بخش های تجاری و بازرگانی بوده است که منجر به خلق خرده فروشی الکترونیکی یا آن لاین گردیده است. یکی از مزایای خرید آن لاین، امکان مقایسه فرصت های منحصر به فردی باشد  همچنین خریدهای الکترونیک خصوص تر، میزان رسمیت آن کمتر می باشد به عنوان مثال دیگر نیازی به خروج از منزل نمی باشد. اگر چه شما خریداران جدید آن لاین در حال رشد می باشد، اما شدت رقابت در این حوزه سبب ایجاد یک نوع چالش برای فروشندگان گردیده است که چگونه مشتریان خود را حفظ کنند. توسعه و حفظ وفاداری مشتری به صورت تنگاتنگی با سودآوری و رشد بلند مدت شرکت در ارتباط می باشد . 

به نظر می رسد که آینده خرده فر وشی متاثر از سه عامل گسترش فراگیر تکنولوژی و تاثیر آن بر شبکه های زنجیره ای تامین کالا از منابع تولید گرفته تا صندوق های فروش فروشگاه ها؛ پرورش روابط مشارکتی  بین خرده فروشی و تامین کننده کالا و جهان شمول شدن نظام توزیع خرده فروشی خواهد بود  با این حال، مطالعات زیادی نشان می دهند كه كاربرد خرید و فروش های اینترنتی

http://iecg.ir/post/304


 محیط آن لاین یک کارت خرید الکترونیکی که تمیز و زیبا بوده و به سادگی قابل استفاده باشد ممکن است تصویر ادراکی از امنیت و اطمینان را خلق نماید. مطالاعات اندکی به منظور شناسایی صفات و خصوصیات الکترونیکی انجام گرفته که حفظ و نگهداری مشتری را می تواند آسان نماید و منجر به سودآوری خرده فروشان و فروشندگان آن لاین گردد. در مورد کالایی که در اینترنت نمایش داده می شود، اطلاعلات محصول صریح است و مصرف کنندگان نمی توانند کالای واقعی را لمس یا تماشا کنند. ذکر نمودند وقتی که برای مشتری ارزیابی کیفیت یک محصول بسیار دشوار باشد، مشتریان بیشتر احتمال دارد در نظر بگیرد و یک درکی از کیفیت، اطلاعات قیمت، کارخانه سازنده و نام نشان تجاری و ارزیابی محصول در او به وجود آید. در محیط آن لاین بعد کیفیت خدمات می تواند با نمایش اطلاعات محصول و محتوی وب سایت خرده فروشان آن لاین شناخته شود به عبارت دیگر وجود اطلاعات صحیح و کافی به عنوان یک عامل مهم در خرده فروشی های آن لاین به شمار رود. تغییرات در سمت وسوی رشد فناوری به همراه تغییرات در اقتصاد جهانی منجر به یك جابه جایی ساختاری و تأثیر اساسی بر اقتصاد كشورها شده است. این تغییر بنیادین در مسیر توسعة فناوری، به میزان زیادی، به دلیل كاهش هزینه های مبادله، اقتصاد خُرد را پدید آورد و به عبارت دیگر، به یك اقتصاد جدید رهنمون شد . 

پاره ای از تعیین كننده های این تغییر بنیادین را تغییرات فناورانه، جهانی سازی، فشردگی دانش، مقررات زدایی، جابه جایی در عرضة نیروی كار، تنوع در تقاضا، و عدم اطمینان تشكیل می دهند. ساختار صنعت برای پاسخ به این عوامل، واكنش هایی نشان داده كه از مهم¬ترین آن ها می توان به جابه جایی آن به سوی اهمیت بیشتر فروش و یا خرید الکترونیکی ویا به عبارتی تجارت الکرتونیک اشاره کرد(رامانتان، ) 2010: 91. خرید و فروش  اینترنتی و یا تجارت الکترونیک به كسب و كاری گفته می¬شود كه به صورت الكترونیكی و از طریق شبكه اینترنت انجام می پذیرد. در این نوع از كسب و كارها، شركا، فروشندگان و مشتریان با استفاده از فناوری وب با یكدیگر در تعامل هستند ارتباط طرفین با یكدیگر در این نوع كسب و كارها بسیار ساده و در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته امكانپذیر است. یك كسب و كار اینترنتی، تنها به خرید و فروش محصولات از طریق اینترنت محدود نمی¬گردد، بلكه ارائه خدمات به مشتریان و همكاری بین شركای كسب و كار را نیز شامل می شود (بوهالیس و دیمیز، 2003: 1. )به نظر می رسد که آینده خرده فر وشی متاثر از سه عامل گسترش فراگیر تکنولوژی و تاثیر آن بر شبکه های زنجیره ای تامین کالا از منابع تولید گرفته تا صندوق های فروش فروشگاه ها؛ پرورش روابط مشارکتی  بین خرده فروشی و تامین کننده کالا و جهان شمول شدن نظام توزیع خرده فروشی خواهد بود.  با این حال، مطالعات زیادی نشان می دهند كه كاربرد خرید و فروش های اینترنتی در شركت¬ها ی مختلف، در حد انتظار نبوده است . 

بررسی ها نشان می دهند كه هر چند این شركت ها می توانند از فناوری اطلاعات و تجارت الكترونیكی در جهت خرید و فروش محصولات خود سود برند، اما برای بهره مندی از این مزایا و موفقیت در كاربرد این فناوری در جهت خرید و فروشش اینترنتی نیاز به شرایطی خاص دارند(چانگ، به عبارت دیگر، موفقیت در كاربرد فناوری اطلاعات، در زمینه خرید و فروش محصولات به صورت اینترنتی اقتضایی است و تابعی از شرایط كاربرد فناوری اطلاعات و شرایط تاثیرگذار دیگر به شمار می رود از همین رو است كه شركت های مختلف به سرعت در حال پذیرش فناوری اطلاعات بویژه در قالب تجارت الكترونیكی  و خرید و فروش اینترنتی هستند و این فناوری یكی از اولویت های سرمایه گذاری در آن ها محسوب می شود. چرخه های پرشتاب نوآوری های فناورانه و بویژه پیدایش تجارت الكترونیكی، باعث شده است كه مدیران و مالكان شركت های كوچك، به فناوری اطلاعات به عنوان عنصری حیاتی در كسب وكار خود بنگرند حجم فروش از طریق شبکه های اینترنتی و رایانه ای اگر چه درصد کوچکی از فروش کل را در کشور تشکیل می دهد اما روند موجود حکایت از وقوع جهش های فزاینده در عرصه کسب و کار اینترنتی در کشور دارد. 




:: مرتبط با: مقاله تجارت الکترونیک ,
:: برچسب‌ها: مهمترین راه حل برای سازمانهای فروش , آموزش تجارت الکترونیک , سیر تا پیاز راه اندازی و ساخت فروشگاه اینترنتی , سیر تا پیاز تجارت الکترونیک , بهترین استاد تجارت الکترونیک ایران ,