آموزش تجارت الکترونیک
 
» تعداد مطالب :
» آخرین بروز رسانی :
» بازدید امروز :
» بازدید دیروز :
» بازدید کل :
» آخرین بازدید :

   

مشاوره ، طراحی و اجرای مدل تجارت الکترونیکی کسب کار شرکت ها توسط تاجر الکترونیک



فارغ التحصیل ممتاز کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الکترونیکی 
استاد منتخب دوره های تخصصی تجارت الکترونیکی و بازاریابی بین المللی اتاق بازرگانی ایران 
محقق و پژوهشگر در حوزه اینترنت اشیاء و تجارت الکترومیکی 
مشاور و مجری بیش از صد پروژه کسب و کار اینترنتی و تجارت الکترونیکی  در ایران 
برگزار کننده بیشترین و گسترده ترین کارگاه های عملی  تجارت الکترونیکی در ایران با آخرین  استاندارد های روز دنیا 
اولین ناشر و نویسنده  ایرانی کتاب در حوزه کسب و کار اینترنتی در بازار های امریکا و و اروپا 
سخنران حرفه ای در حوزه تجارت الکترونیکی و کسب و کار اینرنتی در ایران در ده ها همایش ملی و بین المللی 
پژوهشگر و محقق حوزه کسب و کار هوشمند و  اینترنت اشیاء و تجارت الکترونیکی در ایران 
مربی حرفه ای کارآفرینی در راه اندازی  کسب و کارهای  اینترنتی تحت موبایل 
مبدع اولین کارت سفر اعتباری ایران بر مبنای مدل تجارت الکترونیکی B2C 
بنیان گذار و مبدع کارگاه های عملی پرورش تاجر الکترونیکی در  ایران 
عضو  هیت موسس شرکت تجارت  الکترونیک کاسیان مجری طرح های ملی  وام کالا و بانک کالا 
عضو شورای راهبری و تجارت و اقتصاد و الکترونیک 
عضو اصلی هیات رئیسه انجمن تجارت الکترونیک اتاق بازرگانی  زنجان 
عضو اتاق بازرگانی ایران 


برگزار کننده  بیش از صد کارگاه اموزشی تخصصی تجارت الکترونیک  و سخنران  حرفه ای در ده ها  همایش تجارت الکترونیک  و فن آوری اطلاعات در مراکز معتبر اقتصادی و  مراکز دانشگاهی و آموزشی  معتبر .

کارگاه بازاریابی و افزایش فروش و صادرات از طریق تجارت الکترونیکی  جهت گروه شرکت های نفتی و پتروشیمی  با موضوع 
شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی
پالایشگاه گاز پارسیان جم 
نفت پاسارگاد 
شرکت نفت بهران 
شرکت پترو پارس 
خطوط لوله و مخابرات شرکت نفت 
اعضاء اتاق بازرگانی کرمانشاه 
اعضاء اتاق بازرگانی مشهد 
اعضاء اتاق بازرگانی زنجان 
اعضاء  اتاق بازرگانی خرم آباد 
اعضاء اتاق بازرگانی بیرجند 
اعضاء اتاق بازرگانی کرج 
اعضاء اتاق بازرگانی کرمان 
اعضاء اتاق بازرگانی اهواز 
اعضاء اتاق بازرگانی تهران 

کارگاه های اموزشی با محوریت  آموزش  کسب و کار برای مراکز آموزش عالی و فن آوری 
همراه اول 
پارک فن اوری سیستان و بلوچستان 
جهاد دانشگاهی دانشگاه شریف 
پارک فن اوری یزد 



دانشگاه شریف 
دانشگاه یزد 
دانشگاه ایلام 
دانشگاه فرهنگیان 
دانشگاه شهید بهشتی 
دانشگاه فردوسی مشهد 
دانشگاه آزاد واحد شهر ری 
دانشگاه آزاد واحد جنوب تهران 
دانشگاه آزاد واحد مرکز تهران 
دانشگاه شهید چمران اهواز 
دانشگاه سیستان و بلوچستان 
دانشگاه تربیت مدرس تهران 
دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران 



راه اندازی و مشاور  ده ها استارت آپ و کسب و کار اینترنتی و مشارکت در ده های پروژه ملی و بین المللی تجارت الکترونیکی 
مشاور و سخنران در همایش بین المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی وزارت صنعت و معدن تجارت 
مشارکت در پنج  استارت  آپ بزرگ و مهم کشور به عنوان مربی و داور 


برگزاری بیش از صد کارگاه تخصصی  بلند مدت  راه اندازی سیستم تجارت الکترونیکی برای صادرات و کشف بازار های جدید برای محصولات ایرانی در سایر نقاط جهان ، کارگاه تخصصی با رویکرد جذب  گردشگر در حوزه  اکو توریست ژئو توریست ،  توریست درمانی و .... برای شرکت های فعال  در این حوزه 


دیگران چگونه جذب ما می شوند ؟ ادامه در http://iecg.ir/post/142

نویسنده  و ناشر  کتاب صوتی  تجارت الکترونیکی به بیان تاجر الکترونیک 

پذیرش کتاب آموزش تجارت الکترونیک به زبان ساده  حسین زینی وند در فروشگاه جهانی آمازون 
E-Commerce Made Easy: Learn Simple & Successful Tactics Kindle eBook
by Hossein Zeinivand Author


اولین ناشر ایرانی  با موضوع تجارت الکترونیکی در فروشگاه آمازون  با کتاب ، تکنیک ها و آموزش ساده  تجارت الکترونیکی


بیش از ده ها   مصاحبه رسانه ای و مطبوعاتی با محوریت توسعه تجارت از طریق تجارت الکترونیکی و راه اندازی کسب و کار اینترنتی 



نگارنده صد ها مقاله در زمینه تجارت الکترونیک 

 کانال  اینستاگرام


کانال آپارات 



تماس 

تلفن  :  88720880    

Email :Hosein.zeinivand@gmail.com

 09121870651


Image result for instagram.



:: مرتبط با: رزومه حسین زینی وند , اخبار رسانه ها , درباره ما ,
:: برچسب‌ها: حسین زینی وند , آموزش تجارت الکترونیکی , سخنران حرفه ای تجارت الکترونیک , روزمه حسین زینی وند , سوابق اجرایی حسین زینی وند , آکادمی تجارت الکترونیک زینی وند , دانلود مقالات تجارت الکترونیک ,
تبلیغات یک رفتار اجتماعی است
27 مهر 98 ساعت 23:59 | | حسین زینی وند | ( نظرات )
تبلیغات صرفا اختصاص به معرفی یک محصول یا کالای تجاری نیست ، تبلیغات یک رفتار اجتماعی است که ریشه در رفتار و افکار ما نیز دارد ، از تعاریف خودمان گرفته تا مسائل تمجیدی و تعریفی پیرامون عقاید و اشیا و حتی فرزندان ما را شامل می شود که شاید در خیلی موارد این موضوع را به صورت ناخودآگاه برای جلب نظر دیگران بروز دهیم اما تبلیعات در تعاریف تجاری روش های گوناگونی دارد و در مسائل شخصی معمولا تفاسیر و تحلیل های رفتاری و روانشناختی دارد اما آنچه ریشه مشترک آنها هست جلب نظر و توجه دیگران برای یک عرضه خاص است . اما زمانی که صحبت از شاخص های اجتماعی و  روانشناسی می گردد طبعا روی صحبت حول محور انسان است و تبلیغات بخشی از آن ریشه در رفتار های غریزی داشته و بخشی وسیعی از آن فکر شده و بر پایه تعقل و تفکر دارد اما آنچه مسلم است این است که هدف ما از تبلیغات تسخیر جایگاه محصول یا مطلوب مورد نظر ما است .



 با این توضیح شیوه تبلیغات های مبتنی بر فن آوری وب مفاهیم و به عبارتی معانی نو تر با #کانسپت جدیدی با رویکردی سریع ، آسان اما تخصصی پیدا نموده است ، اگر در شیوه های تبلیغات قدیم برای جامعه هدف مشخصی وارد عمل می شدیم و در نظر ما فراگیر ترین رسانه های جمعی اثر بخش بود اما الان معنای سیصد و شصت درجه در احاطه افکار جامعه هدف با فراگیری #موبایل و #تکنولوژی های همراه تحقق عملی پیدا کرده و اینکه امکان خرید بر خط یا آنلاین به موازات تبلیعات فراهم گردیده است از این رو سرعت آژانس های #دیجیتال_مارکت در شیوه های فراگیری و اثربخشی تبلیغات آنها با رقبای قدیمی خود قابل مقایسه نیستند . 

حسین زینی وند

 09121870651
 کانال  اینستاگرام


کانال آپارات 



تماس 

تلفن  :  88720880    

Email :Hosein.zeinivand@gmail.com

 09121870651


Image result for instagram.




:: مرتبط با: برند و برند سازی , آموزش تجارت الکترونیک ,
:: برچسب‌ها: تبلیغات یک رفتار اجتماعی است , روانشناسی تبلیغات , حسین زینی وند استاد تجارت الکترونیک , بهترین استاد تجارت الکترونیک ایران , بهترین سخنران تجارت الکترونیک در ایران ,
:: لینک های مرتبط: تجارت الکترونیک و تبلیغات ,