آموزش تجارت الکترونیک
 
» تعداد مطالب :
» تعداد نویسندگان :
» آخرین بروز رسانی :
» بازدید امروز :
» بازدید دیروز :
» بازدید این ماه :
» بازدید ماه قبل :
» بازدید کل :
» آخرین بازدید :

Instagram
   

مشاوره ، طراحی و اجرای مدل تجارت الکترونیکی کسب کار شرکت ها توسط تاجر الکترونیک


فارغ التحصیل ممتاز کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی و  تجارت الکترونیکی 
استاد منتخب دوره های تخصصی تجارت الکترونیکی و بازاریابی بین المللی اتاق بازرگانی ایران 

مشاور و مجری بیش از صد پروژه کسب و کار اینترنتی و تجارت الکترونیکی  در ایران 
برگزار کننده بیشترین و گسترده ترین کارگاه های عملی  تجارت الکترونیکی در ایران با آخرین  استاندارد های روز دنیا 
اولین ناشر و نویسنده  ایرانی کتاب در حوزه کسب و کار اینترنتی در بازار های امریکا و و اروپا 
سخنران حرفه ای در حوزه تجارت الکترونیکی و کسب و کار اینرنتی در ایران در ده ها همایش ملی و بین المللی 
پژوهشگر و محقق حوزه کسب و کار هوشمند و  اینترنت اشیاء و تجارت الکترونیکی در ایران 
مربی حرفه ای کارآفرینی در راه اندازی  کسب و کارهای  اینترنتی تحت موبایل 
مبدع اولین کارت سفر اعتباری ایران بر مبنای مدل تجارت الکترونیکی B2C 
بنیان گذار و مبدع کارگاه های عملی پرورش تاجر الکترونیکی در  ایران 
عضو  هیت موسس شرکت تجارت  الکترونیک کاسیان مجری طرح های ملی  وام کالا و بانک کالا 
عضو شورای راهبری و تجارت و اقتصاد و الکترونیک 
عضو اصلی هیات رئیسه انجمن تجارت الکترونیک اتاق بازرگانی  زنجان 
عضو اتاق بازرگانی ایران 


برگزار کننده  بیش از صد کارگاه اموزشی تخصصی تجارت الکترونیک  و سخنران  حرفه ای در ده ها  همایش تجارت الکترونیک  و فن آوری اطلاعات در مراکز معتبر اقتصادی و  مراکز دانشگاهی و آموزشی  معتبر .

کارگاه بازاریابی و افزایش فروش و صادرات از طریق تجارت الکترونیکی  جهت گروه شرکت های نفتی و پتروشیمی  با موضوع 
شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی
پالایشگاه گاز پارسیان جم 
نفت پاسارگاد 
شرکت نفت بهران 
شرکت پترو پارس 
اعضاء اتاق بازرگانی کرمانشاه 
اعضاء اتاق بازرگانی مشهد 
اعضاء اتاق بازرگانی زنجان 
اعضاء  اتاق بازرگانی خرم آباد 
اعضاء اتاق بازرگانی بیرجند 
اعضاء اتاق بازرگانی کرج 
اعضاء اتاق بازرگانی کرمان 
اعضاء اتاق بازرگانی اهواز 
اعضاء اتاق بازرگانی تهران 

کارگاه های اموزشی با محوریت  آموزش  کسب و کار برای مراکز آموزش عالی و فن آوری 


دانشگاه شریف 
دانشگاه یزد 
دانشگاه ایلام 
دانشگاه فرهنگیان 
دانشگاه شهید بهشتی 
دانشگاه فردوسی مشهد 
دانشگاه آزاد واحد شهر ری 
دانشگاه آزاد واحد جنوب تهران 
دانشگاه شهید چمران اهواز 
دانشگاه سیستان و بلوچستان 
دانشگاه تربیت مدرس تهران 
پارک های علم و فن اوری ایران 
دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران 



راه اندازی و مشاور  ده ها استارت آپ و کسب و کار اینترنتی و مشارکت در ده های پروژه ملی و بین المللی تجارت الکترونیکی 
مشاور و سخنران در همایش بین المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی وزارت صنعت و معدن تجارت 
مشارکت در پنج  استارت  آپ بزرگ و مهم کشور به عنوان مربی و داور 


برگزاری بیش از صد کارگاه تخصصی  بلند مدت  راه اندازی سیستم تجارت الکترونیکی برای صادرات و کشف بازار های جدید برای محصولات ایرانی در سایر نقاط جهان ، کارگاه تخصصی با رویکرد جذب  گردشگر در حوزه  اکو توریست ژئو توریست ،  توریست درمانی و .... برای شرکت های فعال  در این حوزه 


دیگران چگونه جذب ما می شوند ؟ ادامه در http://iecg.ir/post/142

نویسنده  و ناشر  کتاب صوتی  تجارت الکترونیکی به بیان تاجر الکترونیک 

پذیرش کتاب آموزش تجارت الکترونیک به زبان ساده  حسین زینی وند در فروشگاه جهانی آمازون 
E-Commerce Made Easy: Learn Simple & Successful Tactics Kindle eBook
by Hossein Zeinivand Author


اولین ناشر ایرانی  با موضوع تجارت الکترونیکی در فروشگاه آمازون  با کتاب ، تکنیک ها و آموزش ساده  تجارت الکترونیکی


بیش از ده ها   مصاحبه رسانه ای و مطبوعاتی با محوریت توسعه تجارت از طریق تجارت الکترونیکی و راه اندازی کسب و کار اینترنتی 



نگارنده صد ها مقاله در زمینه تجارت الکترونیک 

 کانال  اینستاگرام


کانال آپارات 



تماس 

تلفن  :  88720880    

Email :Hosein.zeinivand@gmail.com

 09121870651


Image result for instagram.



:: مرتبط با: رزومه حسین زینی وند , اخبار رسانه ها , درباره ما ,
:: برچسب‌ها: حسین زینی وند , آموزش تجارت الکترونیکی , سخنران حرفه ای تجارت الکترونیک , روزمه حسین زینی وند , سوابق اجرایی حسین زینی وند , آکادمی تجارت الکترونیک زینی وند , دانلود مقالات تجارت الکترونیک ,
چرا هدفگذاری مهم است
25 آذر 97 ساعت 22:06 | | حسین زینی وند | ( نظرات )
هدف گذاری فرآیندی رسمی است که طی آن مقاصد و اهدافی که برای کسب وکار واحد سازمانی و یا گروه کاری در نظر داریم تعریف می شود. تحقق این اهداف و مقاصد ممکن است به همراهی افرادی بیرون از واحد مانند همکاران و یا مدیران ارشد بخش های دیگر سازمان نیاز داشته باشد. وقتی هدفی تعیین می کنید، عهده دار دستیابی به نتایجی مشخص در سطح فردی یا تیمی می شوید. هدف گذاری چشم اندازی بلند مدت برای شما خلق کرده و به این ترتیب انگیزه ای قوی در شما و تیم تان برای رسیدن به آن ایجاد می کند. مزیت دیگر تعیین هدف کمک به شما در نحوه تمرکز منابع و وقت تان است

دستاوردهای هدفگذاری

تمرکز بر مهم ترین چیزهایی که باید روزانه هفتگی و یا سالانه محقق شوند.

ایجاد جهت گیری واحد در سازمان یا گروه کاری

اولویت بندی کارهای خود؛ کارکنان زیر دست و افراد دیگر با تمرکز بر وظایف اصلی و مهم

ایجاد انگیزه در گروه کاری و بهبود رضایت شغلی اعضای گروه
انواع هدف گذاری 

اهداف واحد سازمانی:
 منظور از اهداف سازمانی، مواردی است که گروه کاری شما در یک دوره زمانی مشخص می خواهد به آن دست یابد. 
اهداف فردی: 
این اهداف نشان می دهند که هر فردی در تحقق اهداف واحد سازمان چگونه نقش دارد  این را بدانید که شما باید نتیجه گرا باشید  بیشتر انسان های نتیجه گرا هدفمند هستند . اگر شما به کاری که انجام می دهید علاقه نداشته باشید وقتی جذابیت کار برای شما عادی شوید دیگر به دنبال نتیجه نیستید و یک فرد فرایند گرا می شوید انسان های هدفمند میخواهند از هر کاری نتیجه بگیرند




:: مرتبط با: مقالات ,
:: برچسب‌ها: چرا هدفگذاری مهم است , هدفگذاری , تاجر الکترونیک , تجارت الکترونیک , حسین زینی وند , بهترین مدرس تجارت الکترونیک ایران حسین زینی وند ,