آموزش تجارت الکترونیک
 
» تعداد مطالب :
» تعداد نویسندگان :
» آخرین بروز رسانی :
» بازدید امروز :
» بازدید دیروز :
» بازدید این ماه :
» بازدید ماه قبل :
» بازدید کل :
» آخرین بازدید :

Instagram
   

مشاوره ، طراحی و اجرای مدل تجارت الکترونیکی کسب کار شرکت ها توسط تاجر الکترونیک


فارغ التحصیل ممتاز کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی و  تجارت الکترونیکی 
استاد منتخب دوره های تخصصی تجارت الکترونیکی و بازاریابی بین المللی اتاق بازرگانی ایران 

مشاور و مجری بیش از صد پروژه کسب و کار اینترنتی و تجارت الکترونیکی  در ایران 
برگزار کننده بیشترین و گسترده ترین کارگاه های عملی  تجارت الکترونیکی در ایران با آخرین  استاندارد های روز دنیا 
اولین ناشر و نویسنده  ایرانی کتاب در حوزه کسب و کار اینترنتی در بازار های امریکا و و اروپا 
سخنران حرفه ای در حوزه تجارت الکترونیکی و کسب و کار اینرنتی در ایران در ده ها همایش ملی و بین المللی 
پژوهشگر و محقق حوزه کسب و کار هوشمند و  اینترنت اشیاء و تجارت الکترونیکی در ایران 
مربی حرفه ای کارآفرینی در راه اندازی  کسب و کارهای  اینترنتی تحت موبایل 
مبدع اولین کارت سفر اعتباری ایران بر مبنای مدل تجارت الکترونیکی B2C 
بنیان گذار و مبدع کارگاه های عملی پرورش تاجر الکترونیکی در  ایران 
عضو  هیت موسس شرکت تجارت  الکترونیک کاسیان مجری طرح های ملی  وام کالا و بانک کالا 
عضو شورای راهبری و تجارت و اقتصاد و الکترونیک 
عضو اصلی هیات رئیسه انجمن تجارت الکترونیک اتاق بازرگانی  زنجان 
عضو اتاق بازرگانی ایران 


برگزار کننده  بیش از صد کارگاه اموزشی تخصصی تجارت الکترونیک  و سخنران  حرفه ای در ده ها  همایش تجارت الکترونیک  و فن آوری اطلاعات در مراکز معتبر اقتصادی و  مراکز دانشگاهی و آموزشی  معتبر .

کارگاه بازاریابی و افزایش فروش و صادرات از طریق تجارت الکترونیکی  جهت گروه شرکت های نفتی و پتروشیمی  با موضوع 
شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی
پالایشگاه گاز پارسیان جم 
نفت پاسارگاد 
شرکت نفت بهران 
شرکت پترو پارس 
اعضاء اتاق بازرگانی کرمانشاه 
اعضاء اتاق بازرگانی مشهد 
اعضاء اتاق بازرگانی زنجان 
اعضاء  اتاق بازرگانی خرم آباد 
اعضاء اتاق بازرگانی بیرجند 
اعضاء اتاق بازرگانی کرج 
اعضاء اتاق بازرگانی کرمان 
اعضاء اتاق بازرگانی اهواز 
اعضاء اتاق بازرگانی تهران 

کارگاه های اموزشی با محوریت  آموزش  کسب و کار برای مراکز آموزش عالی و فن آوری 


دانشگاه شریف 
دانشگاه یزد 
دانشگاه ایلام 
دانشگاه فرهنگیان 
دانشگاه شهید بهشتی 
دانشگاه فردوسی مشهد 
دانشگاه آزاد واحد شهر ری 
دانشگاه آزاد واحد جنوب تهران 
دانشگاه شهید چمران اهواز 
دانشگاه سیستان و بلوچستان 
دانشگاه تربیت مدرس تهران 
پارک های علم و فن اوری ایران 
دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران 



راه اندازی و مشاور  ده ها استارت آپ و کسب و کار اینترنتی و مشارکت در ده های پروژه ملی و بین المللی تجارت الکترونیکی 
مشاور و سخنران در همایش بین المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی وزارت صنعت و معدن تجارت 
مشارکت در پنج  استارت  آپ بزرگ و مهم کشور به عنوان مربی و داور 


برگزاری بیش از صد کارگاه تخصصی  بلند مدت  راه اندازی سیستم تجارت الکترونیکی برای صادرات و کشف بازار های جدید برای محصولات ایرانی در سایر نقاط جهان ، کارگاه تخصصی با رویکرد جذب  گردشگر در حوزه  اکو توریست ژئو توریست ،  توریست درمانی و .... برای شرکت های فعال  در این حوزه 


دیگران چگونه جذب ما می شوند ؟ ادامه در http://iecg.ir/post/142

نویسنده  و ناشر  کتاب صوتی  تجارت الکترونیکی به بیان تاجر الکترونیک 

پذیرش کتاب آموزش تجارت الکترونیک به زبان ساده  حسین زینی وند در فروشگاه جهانی آمازون 
E-Commerce Made Easy: Learn Simple & Successful Tactics Kindle eBook
by Hossein Zeinivand Author


اولین ناشر ایرانی  با موضوع تجارت الکترونیکی در فروشگاه آمازون  با کتاب ، تکنیک ها و آموزش ساده  تجارت الکترونیکی


بیش از ده ها   مصاحبه رسانه ای و مطبوعاتی با محوریت توسعه تجارت از طریق تجارت الکترونیکی و راه اندازی کسب و کار اینترنتی 



نگارنده صد ها مقاله در زمینه تجارت الکترونیک 

 کانال  اینستاگرام


کانال آپارات 



تماس 

تلفن  :  88720880    

Email :Hosein.zeinivand@gmail.com

 09121870651


Image result for instagram.



:: مرتبط با: رزومه حسین زینی وند , اخبار رسانه ها , درباره ما ,
:: برچسب‌ها: حسین زینی وند , آموزش تجارت الکترونیکی , سخنران حرفه ای تجارت الکترونیک , روزمه حسین زینی وند , سوابق اجرایی حسین زینی وند , آکادمی تجارت الکترونیک زینی وند , دانلود مقالات تجارت الکترونیک ,
در دنیای تجارت و اقتصاد، زمانی شما موفق هستید که بتوانید با کمترین هزینه بهترین نتیجه را دریافت کنید. راه اندازی کمپین تبلیغاتی در گوگل شاید برای بسیاری غیر ممکن به نظر برسد، چرا که تصور می کننده هزینه زیادی برای آنها خواهد داشت. با این وجود روش ها و ابزارهای زیادی وجود دارد که با استفاده از آنها می توان با کمترین هزینه بالاترین نرخ تبدیل کاربر به مشتری را داشت. گروه افراک در این مقاله، روش های کاهش هزینه به ازای هر کلیک CPC را به شما آموزش می دهد تا بتوانید از نوآوری ها و تغییراتی که در زمینه تبلیغ در گوگل در حال وقوع است، آگاه شده تا بهترین نتیجه را از سرمایه گذاریتان دریافت نمایید.

هزینه به ازای هر کلیک CPC یکی از مهمترین فاکتورهایی است که در کاهش هزینه های تبلیغاتی شما خصوصا در گوگل ادوردز تاثیرگذار است. بنابراین مهم است که با روش های کاهش این مقدار آشنا بود تا بتوان در نهایت هزینه کلی را کاهش داد. در ادامه ما روش هایی را به شما آموزش می دهیم که با پیاده سازی آنها بتوانید در عین حال که کمتر هزینه می کنید، نتیجه خوبی دریافت نمایید.

روش های کاهش هزینه به ازای هر کلیک CPC

نرخ ارتباط یا Relevancy

یکی از مهمترنی فاکتورهایی که موجب کاهش هزینه تبلیغاتی شما و به عبارت دیگر کاهش هزینه به ازای هر کلیک CPC می شود، نرخ ارتباط است. ایجاد یک آگهی دسته ای مرتبط با هم و داشتن کلمه کلیدی بسیار خاص در هر گروه تبلیغی به عنوان بهترین شیوه برای برآورده ساختن این هدف شناخته شده است. حتما می دانید که الگوریتم های گوگل بسیار هوشمند هستند، بنابراین در صورتی که کلمه کلیدی شما با تبلیغی که انجام می دهید، ارتباط زیادی داشته باشد، طبیعتا تبلیغ شما را جزء پیشنهادهای اولیه قرار می دهد. بنابراین با بالا بردن نرخ ارتباط می توانید نمره کیفی خود را افزایش دهید و در نهایت شاهد کاهش هزینه های تبلیغتان باشید. یکی از کارهایی که می توانید برای افزایش این نرخ انجام دهید، طراحی یک صفحه فرود با امکانات لازم برای پاسخگویی به نیاز کاربر است. در صورتی که شما می خواهید از این روش استفاده کنید، می توانید طراحی لندینگ پیج خود را به ما بسپارید :

طراحی صفحه فرود

روش های کاهش هزینه به ازای هر کلیک CPC چیست؟

نمره کیفی یا Quality Score

گوگا ادوردز برای این که کیفیت تبلیغ شما را بسنجد از معیاری به نام نمره کیفی یا Quality Score استفاده می کند. با استفاده از این معیار است که می توانید کاهش هزینه به ازای هر کلیک CPC را انجام داده و جایگاه تبلیغتان را نسبت به رقبایتان تعیین نمایید. ایجاد تبلیغات هدفمند با انتخاب بهترین کلمه کلیدی، می تواند نرخ کلیک CTR شما را افزایش دهد که موجب بالا رفتن نمره کیفی شما می شود.

نرخ کلیک یا CTR

با استفاده از نرخ کلیک است که شما می توانید جایگاه تبلیغ خود را در موتور جستجوی گوگل بالا نگهدارید. این معیار نشان دهنده این است که چه کسی تبلیغ شما را می بیند و چه کسی روی آن کلیک می کند. بنابراین با توجه به این معیار است که متوجه میزان کارآمدی کلمه کلیدی و استراتژی بازاریابی خود می شوید. نرخ کلیک یا CTR وابستگی زیادی به نرخ ارتباط شما دارد.

به عنوان مثال تصور کنید که فردی به دنبال خرید کفش از برند نایک است، اما تبلیغ شما با نام برند دیگری نمایش داده می شود! مسلما در این حالت نرخ کلیک شما کاهش پیدا می کند چرا که تبلیغ شما آن چیزی نیست که کاربر به آن نیاز داشته باشد. خوشبختانه روش های زیادی برای بهبود این نرخ وجود دارد که یکی از آنها همان طور گفته شد، تغییر کلمه کلیدی است. بنابراین یکی دیگر از روش های کاهش هزینه به ازای هر کلیک CPC ، افزایش نرخ کلیک تبلیغتان است.

استفاده از کلمات کلیدی بلند

زمانی که رقبات تبلیغاتی در حوزه کاری شما زیاد باشد، مقدار هزینه متوسط CPC مقدار زیادی خواهد بود. اما این مسئله به این معنا نیست که شما باید عقب نشینی کنید. در این شرایط معمولا به شما توصیه می شود که از کلمات کلیدی بلند استفاده نمایید. با این انتخاب شما می توانید نرخ کیفی تبلیغتان را افزایش داده و در نتیجه شاهد کاهش هزینه به ازای هر کلیک CPC باشید.

زمان بندی تبلیغات

در مقاله دلایل عدم نمایش تبلیغ در گوگل، یکی از دلایل را زمان بندی کردن تبلیغ بیان کردیم. زمان بندی تبلیغات در واقع تعیین می کند که تبلیغ شما در چه روزی از هفته و چه ساعتی نمایش داده شود. انجام این کار تاثیر زیادی در کاهش هزینه به ازای هر کلیک CPC دارد. بنابراین به جای این که هزینه تبلیغ خود را در تمام ساعت و روزهای هفته صرف کنید، می توانید با کمی بررسی و تحقیق متوجه شوید که کاربران شما چه ساعتی در گوگل هستند تا تبلیغ شما به آنها نمایش داده شود. با استفاده از این ایده می توانید تقریبا چیزی حدود نصف هزینه های خود را کاهش دهید و از کلیک های غیر مرتبط روی تبلیغ خود جلوگیری کنید.

روش های کاهش هزینه به ازای هر کلیک CPC چیست؟

هدف گیری بر اساس موقعیت جغرافیایی

همان طور که از اسم این روش مشخص است، شما می توانید با تعیین کردن موقعیت جغرافیایی مخاطبین هدف خود، نرخ کلیک خود را افزایش داده و در نتیجه هزینه به ازای هر کلیک CPC را کاهش دهید. بنابراین استفاده از برچسب گذاری جغرافیایی را هنگام تنظیمات تبلیغات آنلاین خود فراموش نکنید.

کلمات کلیدی منفی

تعیین کلمه کلیدی از این جهت اهمیت دارد که کاربر با سرچ کردن آنها، تبلیغ شما را پیدا می کند. اما فراموش نکنید که قطعا کلمه کلیدی هایی هستند که شما می خواهید به واسطه آنها به کاربر پیشنهاد داده نشوید. بنابراین با استفاده از تنظیمات این قسمت است که می توانید از پرداخت هزینه هایی که سودی برای شما ندارند جلوگیری کنید.

بیشتر بخوانید : ۳ اشتباه رایج هنگام استفاده از حساب گوگل ادوردز چیست؟

همراهان عزیز حال که با روش های کاهش هزینه به ازای هر کلیک CPC آشنا شدید، فراموش نکنید که همه آنها را با هم استفاده نکنید، چرا که ممکن است نتیجه عکس داشته باشد. پس هر بار یکی از آنها را پیاده سازی کنید تا متوجه میزان تاثیر هر کدام شوید.

منبع مطلبafrak.com




:: مرتبط با: مقالات ,