آموزش تجارت الکترونیک
 
» تعداد مطالب :
» آخرین بروز رسانی :
» بازدید امروز :
» بازدید دیروز :
» بازدید کل :
» آخرین بازدید :

   

مشاوره ، طراحی و اجرای مدل تجارت الکترونیکی کسب کار شرکت ها توسط تاجر الکترونیک



فارغ التحصیل ممتاز کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الکترونیکی 
استاد منتخب دوره های تخصصی تجارت الکترونیکی و بازاریابی بین المللی اتاق بازرگانی ایران 
محقق و پژوهشگر در حوزه اینترنت اشیاء و تجارت الکترومیکی 
مشاور و مجری بیش از صد پروژه کسب و کار اینترنتی و تجارت الکترونیکی  در ایران 
برگزار کننده بیشترین و گسترده ترین کارگاه های عملی  تجارت الکترونیکی در ایران با آخرین  استاندارد های روز دنیا 
اولین ناشر و نویسنده  ایرانی کتاب در حوزه کسب و کار اینترنتی در بازار های امریکا و و اروپا 
سخنران حرفه ای در حوزه تجارت الکترونیکی و کسب و کار اینرنتی در ایران در ده ها همایش ملی و بین المللی 
پژوهشگر و محقق حوزه کسب و کار هوشمند و  اینترنت اشیاء و تجارت الکترونیکی در ایران 
مربی حرفه ای کارآفرینی در راه اندازی  کسب و کارهای  اینترنتی تحت موبایل 
مبدع اولین کارت سفر اعتباری ایران بر مبنای مدل تجارت الکترونیکی B2C 
بنیان گذار و مبدع کارگاه های عملی پرورش تاجر الکترونیکی در  ایران 
عضو  هیت موسس شرکت تجارت  الکترونیک کاسیان مجری طرح های ملی  وام کالا و بانک کالا 
عضو شورای راهبری و تجارت و اقتصاد و الکترونیک 
عضو اصلی هیات رئیسه انجمن تجارت الکترونیک اتاق بازرگانی  زنجان 
عضو اتاق بازرگانی ایران 


برگزار کننده  بیش از صد کارگاه اموزشی تخصصی تجارت الکترونیک  و سخنران  حرفه ای در ده ها  همایش تجارت الکترونیک  و فن آوری اطلاعات در مراکز معتبر اقتصادی و  مراکز دانشگاهی و آموزشی  معتبر .

کارگاه بازاریابی و افزایش فروش و صادرات از طریق تجارت الکترونیکی  جهت گروه شرکت های نفتی و پتروشیمی  با موضوع 
شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی
پالایشگاه گاز پارسیان جم 
نفت پاسارگاد 
شرکت نفت بهران 
شرکت پترو پارس 
خطوط لوله و مخابرات شرکت نفت 
اعضاء اتاق بازرگانی کرمانشاه 
اعضاء اتاق بازرگانی مشهد 
اعضاء اتاق بازرگانی زنجان 
اعضاء  اتاق بازرگانی خرم آباد 
اعضاء اتاق بازرگانی بیرجند 
اعضاء اتاق بازرگانی کرج 
اعضاء اتاق بازرگانی کرمان 
اعضاء اتاق بازرگانی اهواز 
اعضاء اتاق بازرگانی تهران 

کارگاه های اموزشی با محوریت  آموزش  کسب و کار برای مراکز آموزش عالی و فن آوری 
همراه اول 
پارک فن اوری سیستان و بلوچستان 
جهاد دانشگاهی دانشگاه شریف 
پارک فن اوری یزد 



دانشگاه شریف 
دانشگاه یزد 
دانشگاه ایلام 
دانشگاه فرهنگیان 
دانشگاه شهید بهشتی 
دانشگاه فردوسی مشهد 
دانشگاه آزاد واحد شهر ری 
دانشگاه آزاد واحد جنوب تهران 
دانشگاه آزاد واحد مرکز تهران 
دانشگاه شهید چمران اهواز 
دانشگاه سیستان و بلوچستان 
دانشگاه تربیت مدرس تهران 
دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران 



راه اندازی و مشاور  ده ها استارت آپ و کسب و کار اینترنتی و مشارکت در ده های پروژه ملی و بین المللی تجارت الکترونیکی 
مشاور و سخنران در همایش بین المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی وزارت صنعت و معدن تجارت 
مشارکت در پنج  استارت  آپ بزرگ و مهم کشور به عنوان مربی و داور 


برگزاری بیش از صد کارگاه تخصصی  بلند مدت  راه اندازی سیستم تجارت الکترونیکی برای صادرات و کشف بازار های جدید برای محصولات ایرانی در سایر نقاط جهان ، کارگاه تخصصی با رویکرد جذب  گردشگر در حوزه  اکو توریست ژئو توریست ،  توریست درمانی و .... برای شرکت های فعال  در این حوزه 


دیگران چگونه جذب ما می شوند ؟ ادامه در http://iecg.ir/post/142

نویسنده  و ناشر  کتاب صوتی  تجارت الکترونیکی به بیان تاجر الکترونیک 

پذیرش کتاب آموزش تجارت الکترونیک به زبان ساده  حسین زینی وند در فروشگاه جهانی آمازون 
E-Commerce Made Easy: Learn Simple & Successful Tactics Kindle eBook
by Hossein Zeinivand Author


اولین ناشر ایرانی  با موضوع تجارت الکترونیکی در فروشگاه آمازون  با کتاب ، تکنیک ها و آموزش ساده  تجارت الکترونیکی


بیش از ده ها   مصاحبه رسانه ای و مطبوعاتی با محوریت توسعه تجارت از طریق تجارت الکترونیکی و راه اندازی کسب و کار اینترنتی 



نگارنده صد ها مقاله در زمینه تجارت الکترونیک 

 کانال  اینستاگرام


کانال آپارات 



تماس 

تلفن  :  88720880    

Email :Hosein.zeinivand@gmail.com

 09121870651


Image result for instagram.



:: مرتبط با: رزومه حسین زینی وند , اخبار رسانه ها , درباره ما ,
:: برچسب‌ها: حسین زینی وند , آموزش تجارت الکترونیکی , سخنران حرفه ای تجارت الکترونیک , روزمه حسین زینی وند , سوابق اجرایی حسین زینی وند , آکادمی تجارت الکترونیک زینی وند , دانلود مقالات تجارت الکترونیک ,
شبکه سازی و انتخاب شریک کاری خوب
17 بهمن 97 ساعت 01:09 | | حسین زینی وند | ( نظرات )

دنیای امروز دنیای استارت آپ ها است و تولد کسب و کارهای جدید و اولین قاعده این کارها پیدا کردن شریک های کاری مرتبط و قوی می باشد این کار در نوع خود همان  شبکه سازی اولیه می باشد .  شبکه سازی صرفا برای انجام امور کاری و ارتباط برقرار کردن هدف مند نیست بلکه اولین قاعده برای تشیکل یک گروه سازی یا تیم کاری همان شبکه سازی است که وظایف و گردش کار هر شخص و طرف مقابل و تیم اری مشخص گردد . به یک مثال توجه کنید  مدیران گوگل در زمان تاسیس گوگل با هم شرظ نمودند  که تحت هر شرایطی حداقل بیست سال با هم همکار باشیم یعنی چه در اختلاف نظر ها چه در اختلافات و در تمام فراز و نشیب های کاری این قاعده را رعایت کنیم به این کار اصلاحا شبکه سازی منطقی می گویند .


شبکه سازی و انتخاب شریک کاری خوبhttp://iecg.ir/post/325


 شبکه سازی برای یک استارت آپ یکی از حیاتی  ترین ارکان یک استارت آپ بوده و عمدا باید با افراد با تجربه و با انگیزه و موفق در حوزه کسب و کار صورت گیرد  منتهی مراتب شبکه سازی با افرادی که دارای تجربه و موفقیت ها و تجاربی در موفقیت وشکست دارند خود دارای قواعد و دیپلماسی خاص خود بوده و معمولا از کارهای ساده نمی باشد .



دیگران چگونه جذب ما می شوند ؟ ادامه در http://iecg.ir/post/142

 


1.     برای شبکه سازی به دنبال کانون های اجتماع افراد موفق باشید یقینا اجتماع افراد در هر صنف و در هر کار جایگاه مختص خود را داشته و این افراد در هر زمان و مکانی در دسترس شما نمی باشند مثلا در یک رویداد یا یک ایونت مرتبط یک دعوت کاری مرتبط و همسو می تواند این موقعیت را برای شما ایجاد کند

 

2.     در پیشنهادات کاری و همکاری تحت هیچ شرایط تاکید می کنم تحت هیچ شرایط ظرفیت ها و امکانات و اورده های مشهود و نامشهود خود را نادیده نگیرید قرار نیست قرار نیست در یک پیوند کاری ما استراتژی اسارت یا عقب نشینی را برای خود در نظر داشته باشیم و توجیح ما این باشد که در نهایت این کار انجام بشود سهم من از یک قطعه کوچک می تواند اندازه بزرگی باشد این تفکر باعث نادیده گرفتن شما در منظر شبکه و یا اطرافیان مقابل شده و بسته به نوع دیدگاه طف مقابل شما ممکن است شائبه های منفی را ایجاد کند در این مورد ضمن رعایت حقوق و مصالح جمع خود را دست کم نگیرید افراد معمولا آنچه که خود را وانمود می کنند معمولا نیستند

 

3.     مشکلات و محدودیت ها و نقاط قوت خود و به عبارت ساده تر عوامل قوت و ضعف خود را شفاف بیان کنید و از طرف مقابل خود نیز همین انتظار را داشته باشید بیان این موضوعات می تواند در اینده به شناسایی فرصت ها و تهدید های مشترک بی انجامد و اصلاحا جنگ اول به  ز صلح اخر  را در این قاعده محترمانه  عملی کنید و تمام موارد را صورتجلسه و مکتوب نمایئد .

شبکه سازی برای شروع یک کسب و کار و پیدا کردن شرکای کاری ادامه در  http://iecg.ir/post/325  

4.     داشتن روحیه دلالی و معامله کردن در شبکه سازی کاری بسیار خطرناک بوده و  در این مورد بسیار هوشیار باشید که شما در شبکه سازی قصد  تجمیع منابع  خود به عنوان آفریدن یک مجموعه مشترک را دارید اینکه طرف مقابل هر موردی را روی چرتکه انداخته و پیشنهاد بدهد و اصلاحا اینکه بگوید 99 درصد ما یک درصد شما و از یک درصد شما نیز 50 درصد سهم ما معمولا دیدگاهی کاسب کارانه و واسطه گری سطح پاوین بوده و شدیدا این کار چه از طرف شما و چه از طرف فرد مقابل باعث بی اعتمادی می گردد در شبکه سازی مهمترین رکن برای ایجاد شبکه اعتماد سازی بوده چون یقینا جنس طرف مقابل شما ممکن از نظر مقدار تفاوت داشته باشد اما از نظر عیار مطمئن باشید اگر جامعه و کانون هدف را درست انتخاب کرده اید از عیار خود شما می باشد . پس شبکه سازی معامله نیست خلق یک ارزش مشترک و  تولد یک واحد جدید به اسم ما یا برند ما می باشد

 

5.     دلیلی ندارد در شروع شبکه سازی رابطه ها و میزان ارتباطات و عواملی که می تواند منجر به سرمایه سازی شود را بیان کنید سعی کنید بیشتر شنونده باشید تا گوینده و مهمتر  سعی کنید مدیریت هیجان و احساست داشته باشید ضمن اینکه از هر گونه بدبینی و احساس بد دوری نمائید . خود را در یک مسابقه سرنوشت ساز شطرنج فرض کنید البته نه اینکه فرض کنید می خواهیدد مات کنید بلکه مواظب باشید که در جلسه اول آچمز نشوید . سرعت خود را در این ارتباط به اندازه مهارت و شناخت خود تنظیم کنید فراموش نکیند که بسیاری از سودجویی ها در همین بدو امر صورت میگیرد  و با توجه به عادت بسیار غیر اخلاقی و بد در جامعه کاری ما عادت به اصطلاح دور زدن فقط مخصوص دیگران نیست این را باید بدانید که این  اتفاق ممکن است برای شما نیز بیفتاد و بسیار محتمل است و نکته دیگر اینکه از ارتباط و افرادی که در شبکه سازی شما در اینده سمتی ندارند به غیر از افرادی که به عنوان مشاور امین شما اعتماد دارید و اصطلاحا امتحان پس داده شده و راز دار هستند از دخیل کردن و مشارکت دادن و ارتباط دادن سایر دوستان و کسانی که اعتماد انها اثبات نشده شدیدا دوری کنید و همیشه این موضوع را مد نظر داشته باشید که انسان ها به کرات خطا می کنند و خدمات مشورتی و مشاوره معمولا برای این وقت ها کار ساز می باشد .


شبکه سازی http://iecg.ir/post/325

 

6.     از تجارب موفق خود حرف بزنید و در مورد تجارب شکست خود نیازی به صحبت کردن نیست از انها برای هدایت امور  فقط برای خود کمک بگیرید .

 

7.     دلیل انتخاب آنها را به خودشان صادقانه مطرح کنید چه بسا طرف های مقابل شما آنقدر محترم و حرفه ای و شفاف باشند که در صورتی متناسب با هدف شبکه سازی و مشارکت با شما نباشند در همان ابتدای راه وضعیت مشخص گردد نیازی به گزاف گویی و القا خط مشی و تمجید نیست واقعیت و احساس درونی خود را به زیبا ترین وجه  و شفاف ترین حالت عنوان کنید همانطور که در شبکه سازی روی نقاط قوت خود تمرکز دارید نقاط قوت طرف مقابل را برای ایجاد هم افزایی بیشتر مطرح کنید تا موضع و نگاه شما برای طرف مقابل بیشتر شفاف شود و این درجه اعتماد سازی شما را یقینا افزایش می دهد و در جلسات قبل از توافق علایق مشترک و اختلاف نظرهای مشترک را یاداشت و دسته بندی و تحلیل کنید . 

 

8.     انتظارات و توقعات و اینده پژوهی خود را شفاف بیان کنید همانگونه که اشاره کردم جنگ اول به ز صلح اخر است و آثار کار یقینا از خود کار برای شما باید مهمتر باشد و از خود سوال کنید که دستاورد این شبکه سازی چه خواهد شد .

 

9.     مانند یک کهنه سرباز در میدان نبرد عمل کنید این را بدانید که ایده ها و برنامه های کاری و همانگونه که اشاره کردم ارتباطات شما مانند سلاح یک کهنه سرباز در جنگ است خشاب خود را یکدفعه خالی نکنید اگر طرف مقابل بعدا ثابت شد که همرزم واقعی شما در جهت منافع مشترک که همان پیروزی هست می باشد آنوقت تا اخرین گلوله سلاح خود حافظ و پشیبان این نبرد واقعی باشید ممکن است طرف مقابل اصلا هم رزم شما نباشد و شما را دور بزند و به اصطلاحا فقط قصد خلع صلاح شما را داشته باشد .

 

10.  در آخر انتظار نداشته باشید با ی یا دو جلسه گفتگو برای شبکه سازی می توانید اعتماد مقابل شما جلب و جذب شود ممکن است در چندین جلسه اصلا شما جدی گرفته نشوید یا طرف مقابل اصلا برای شما جدی نباشد این رابطه دو طرفه است  فقط در هر جلسه صورتجلسه کنید و نظرها و عقاید را بر اساس مدل های علمی تصمیم گیری و  و تشکیل ماتریس سوات تجزیه تحلیل کنید تا شفاف سازی بیشتر ذهنی و منطقی برای شما باشد . شبکه سازی ساخت شالکه یک کسب و کار در ذنیای امروز می باشد و بر مبنای همان مثال قدیمی شود سازمان با سه تن کامیاب خیالباف و جدی و تاجر مآب است باشید  . انتخاب یک شریک کاری خود اولین گام موفق یک شبکه خوب و  سرمایه اصلی موفقیت تجارت شما است . از طریق تلفن  همراه ، واتساب و تلگرام  می تونید با من در تماس باشید .

 

موفق باشید

حسین زینی وند

تاجر الکترونیک

تماس : 09121870651

مجری و مشاور پروژه های تجارت الکترونیکی

هیجدهم بهمن نود و هفت

تلفن  :  88720880     


کانال  اینستاگرام


کانال آپارات 

Image result for instagram.


 

 

 




:: مرتبط با: مقالات ,
:: برچسب‌ها: شبکه سازی , بهترین استاد تجارت الکترونیکی ایران کیست ؟ , حسین زینی وند مدرس دوره های تجارت الکترونیک , آموزش تجارت الکترونیک , حسین زینی وند منتور , بهترین منتور کسب و کار ایران کیست ؟ ,